Wednesday, December 3, 2008

Program Perkembangan Staf Kali Ke 8 - Kursus Pengurusan File dan Pengajaran dan Pembelajaran Berkesan



Sbp Integrasi Gombak telah mengadakan program Perkembangan Staf kali ke 8 iaitu yang bertajuk Kursus Pengurusan File dan Pengajaran dan Pembelajaran Berkesan. Program ini dijalankan pada hari Jumaat dan Sabtu bersamaan 7 dan 8 November 2008 di bilik mesyauarat Sbpi Gombak. Peserta yang menyertai program ini seramai 63 orang.


Matlamat program ini dijalankan untuk melahirkan warga kerja yang bertanggungjawab , efektif dan inovatif serta dapat memikul amanah yang diberi dengan penuh keikhlasan dan berterusan. Di samping itu dapat melahirkan warga guru yang berkualiti, berpengetahuan serta berkemahiran dalam pengurusan file.


Pengisian program ini dalam bentuk ceramah, bengkel dan sesi soal jawab oleh pn. pengetua Pn Hajjah Norlia binti Mohd Shuhaili serta guru penolong kanan Encik Salleh bin Ismail. Kos bagi menjayakan program ini sebanyak RM1764.00 meliputi makanan guru-guru dan penceramah sepanjang 2 hari berkursus.


Secara keseluruhannya program ini berjalan dengan lancar seperti yang dirancang. Guru-guru telah memberikan kerjasama dan komitmen yang jitu bagi menjayakan program ini.



Disediakan oleh


En. Mohd Fuad bin Abdul Wahab

Guru Perkembangan Staf SBPI Gombak